Time to go home.

23 mei 2013 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

In Daytona mag je op het strand met je auto Daytona beach Waterpark Aquatica

De laaste dagen van ons verblijf in Florida doen we het rustig aan. Vanuit onze plek in De Land gaan we naar het strand in Daytona Beach. Het is kouder dan aan de Mexicaanse golf en er zijn meer golven. Een beetje Hollands, maar nog steeds heerlijk weer, al is er s'avonds meestal een flinke onweersbui de laatste dagen. In Daytona mag je met je auto het strand op. Best leuk voor een keer, maar wel zonde dat je daar nu ook al dat blik tegenkomt. Woensdag zijn we naar Orlando gereden waar we nog een dag naar een waterpark geweest zijn. Heerlijk aan een kunstmatig strand liggen en via de grootste waterglijbanen naar beneden glijden naar een plekje in de schaduw.

Vanavond nog een keer uit eten en morgen naar huis via Detroit, 11 uur reistijd. Wel lang, maar we hebben veel zin om naar huis te gaan. De buren, de straat, IJburg, de hond ophalen bij oma, John en Elena weer naar school en wij weer aan het werk achter ons eigen bureau in plaats van met de computer op schoot in de hotelkamer.