Old Florida

13 mei 2013 - De Land, Florida, Verenigde Staten

Downtown De Land Opassen voor alligators Oud huis bij de st. John river

De Land is een plaastje in het midden van Florida ergens tussen Orlando en Jacksonville. Er is een meertje en een rivier in de buurt en het plaatsje ademt de sfeer van het oude Florida. Heel veel pick-up trucks, weiland, boeren en koeien zagen we onderweg.

We logeren in een appartementje bij de rivier.  Achter ons staan campers waarin de meeste mensen permanent wonen. Veel mensen zijn door de crisis geraakt en een camper is goedkoper dan een huis.

We maken een tochtje op de rivier naar een bron, de Blue Spring. Onderweg zien we tropische moerassen met grote vissen en alligators.

Klik hier voor de foto's van De Land.

1. Oma Keppel:
    14 mei 2013
    Wat heerlijk dat wij steeds kunnen volgen waar jullie en wat jullie doen ,Kusjes en liefs Oma en Opa Keppel
  2. Thomas:
    16 mei 2013
    ik ben het met Oma Keppel eens!
    Groeten Thomas (uit unit 3)
  3. Elijah Stiphout:
    16 mei 2013
    ik was vergeten te vertellen dat ik iets heel cools heb gedaan.maar ik hou het geheim sssssssssst
  4. Hila Stiphout:
    Dag lieve mensen,
    Het is zo leuk jullie reis te mogen volgen. Elijah vond het heel boeiend
    en spannend. Vandaag heb ik eindelijk de tijd gevonden om in te loggen op jullie blog, en nu gaan wij het ook bijhouden. Zo te zien hebben jullie een fantastische avonturen meegemaakt, echt van alles en nog wat...
    Het huisje op het strand is net een plaatje uit een Amerikaanse film, en al die beestjes in de baai is too much!! Behalve van regen missen jullie hier niet veel.En zonder John is het straatbeeld heel anders, gewoon uitgestorven! Ik zag Zondag veel auto's bij Robijn voor de deur,ik hoop niet dat het zover is....Hebben jullie contact met Robijn? Elijah was paar dagen gelegen heel blij thuis gekomen omdat hij dacht dat jullie terug waren. Hij zag mensen bij jullie voor de deur aan het werken,ik neem aan dat jij het weet. Nou, we houden contact via deze blog, blijf genieten , en tot gauw. Veel kusjes, knuffels en liefs van Hila