Johns Familie

15 mei 2013 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

John's familie in Jacksonville

We zijn woensdag naar Jacksonville gereden waar we John's familie hebben ontmoet. Stel je voor je ontmoet je zoon na 8 jaar. Hij ziet er prima uit, je herkent hem van de foto's maar hij spreekt niet jouw taal. Het is even wennen voor iedereen. De tranen vloeien rijkelijk en na de nodige omhelzingen en foto's gaan we samen eten en drinken. Het wordt een feest. We hebben elkaar gevonden. Er is geen spijt, alleen dankbaarheid. Niemand heeft iets verloren en iedereen heeft gewonnen. Tussen ons zit een jongen van 8 jaar, hij heet John.

1. Eric:
    18 mei 2013
    Geweldig om te lezen. Fijn voor jullie allen.
  2. Denise:
    Woow wat mooi!
  3. Oma Keppel:
    18 mei 2013
    Heerlijk dat deze ontmoeting een groot succes was .
    Geniet nog van de rest van deze heerlijke vacantie.
    Hier alles oke Liefs en Kusjes voor allemaal
    Opa en Oma Keppel.
  4. Renie:
    ontroerend!
  5. Yvette:
    20 mei 2013
    En wat een kanjer van een john!! Prachtig beschreven, erg ontroerend en wat een geschenk zo. Jullie zijn allemaal kanjers!
  6. Juf leonie:
    22 mei 2013
    Wat mooi! en wat fijn dat het zo goed voelde voor iedereen! Knuffel aan John!
  7. Hila Stiphout:
    23 mei 2013
    Lieve allemaal,
    Wat vinden wij het ongelofelijk dapper van jullie! Zo bijzonder voor jullie allemaal. Paul is helemaal weg van jullie verhalen,jullie moed, doorzettingsvermogen en onbaatzuchtigheid .Dit moment zal iedereen de rest van zijn leven blijven koesteren! Dikke knuffels.
  8. Thomas:
    24 mei 2013
    Leuk voor john dat hij eindelijk z'n familie heeft ontmoet
    Groeten van LM