Elena's biologische moeder in Daytona Beach

20 mei 2013 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Elena's biologische moeder in Daytona Beach

Deze foto werd gemaakt op 20 mei 2013 in Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten.

1. Alda:
    21 mei 2013
    Wat een bijzondere zoektocht met een super resultaat. Ik hoop dat het jullie allemaal nog dichter bij elkaar heeft gebracht. Dit is een reis met heel veel speciale momenten voor jullie allemaal! Heel veel liefs van ons.
  2. Mechteld:
    21 mei 2013
    wohhh wat een mooi moment moet dat zijn geweest! en wat een lief gezicht heeft ze! fijn dat het allemaal gelukt is lijkt wel opsporing verzocht zoveel moeite en adressen en toch gelukt! super!tot snel hier in dit fijne natte nederland! drama weer hier geniet van de zon daar!
  3. Oma Keppel:
    21 mei 2013
    Wat een groot cadeau dat het gelukt is om ook de buikmoeder van Ellena te vinden.Wat moet het een spanning zijn geweest de laatste dagen,maar dat het gelukt is maakt alles weer goed.
    Wij leven met jullie mee.
    Wij missen jullie ,heel veel liefs en kusjes Oma en Opa Keppel
    P.S. Met Bram is alles goed.
  4. Annette van Valkengoed:
    21 mei 2013
    Wat een bijzondere en emotionele dagen zullen dit zijn. Voor iedereen. Om in een la in je geheugen te stoppen. Om als je weer thuis bent de laatjes af en toe open te doen en de herinneringen toe te laten. Om ze nog eens te beleven. Om te draaien. Van een andere kant te bekijken. En dan als een kostbaar sieraad weer in het laatje terug te stoppen. Tot je ze weer wilt bekijken.. Groots. Parels.
  5. Vera de prie:
    22 mei 2013
    Wat een leuke foto, jullie lijken echt op elkaar!
    ps: ik mis je wel hoor
    veel liefs vera de prie
  6. Hila Stiphout:
    23 mei 2013
    leuken foto!
  7. Sophie:
    23 mei 2013
    Elena,

je lijkt echt op je moeder!