Pine Island

8 mei 2013 - Pine Island, Florida, Verenigde Staten

Huisje Pine Island family on the deck boats at pine island

We zijn inmiddels 2 dagen in ons vakantiehuisje op Pine Island, aan de golf van Mexico, 35 km boven Tampa. Het eiland heeft ongeveer 80 huizen, deels vakantiehuizen en deels bewoond.

Voor zover de foto's niet voor zichzelf spreken: het is echt vakantie hier. Er is hier niets te doen anders dan aan het strand zitten, krabbetjes vangen en een stukje met de kano varen. De winkel is 20 km verderop dus we hebben flink ingeslagen. Er is zo'n grote BBQ op gas die we al 2 keer gebruikt hebben.

Het huis staat maar net boven de waterlijn. Wel bijzonder als je bedenkt dat dit toch echt een hele grote baai is. Maar het water is heel ondiep en dat blijft zo tot honderden meters uit de kust. Dus grote golven bereiken de kust niet.

Kijk voor hier voor meer foto's. We blijven tot zondag.

1. Mechteld:
    8 mei 2013
    Wohhh dat is echt vakantie! Rust strand ondergaande zon? Te gek !!! Wij net thuis uit Denemarken !! Was een groot succes . 6 dagen mooi weer! Morgen ff bij konijnen kijken!!! Xxxx
  2. Alda:
    9 mei 2013
    Wow mooi strandhuis! Enjoy!
  3. Alda:
    9 mei 2013
    Noa kan op paardrijkamp; net de bevestiging binnen. Elena vast ook!? Noa kijkt er erg naar uit
  4. Elena:
    9 mei 2013
    Alda wij hebben ook de bevestiging binnen. Heb er super veel zin in hoe gaat het met noa ? met mij heel erg goed
    xxxxxxxxx elena
  5. Thomas: