Het plan in New York

27 april 2013 - Amsterdam, Nederland

brooklyn-bridge-1   normal_m_usa_New_York_vrijheidsbeeld_03   goldsteindag2102

Morgen vliegen we naar New York. We komen er om circa 15.30 aan en dan gaan we naar ons hotel in Brooklyn. We wilden liever niet op het drukke Manhatten logeren. Brooklyn is wat rustiger, denken we. We hebben een grote kamer waar we met z'n vieren slapen bovenin het hotel, met veel ramen. John en Elena hebben een stapelbed. De naam Brooklyn is een Engelse verbastering van het Nederlandse Breuckelen. De wapenspreuk van Brooklyn luidt: "Eendraght maeckt maght", waaruit de Nederlandse wortels van deze stad blijken.

We blijven een week in New York en zullen naast een aantal fotografen en stylisten waar we mee werken ook de advocaat en zijn vrouw ontmoeten die de adoptie van Elena en John destijds geregeld hebben. Het zijn inmiddels vrienden en zij komen bijna elk jaar ook naar Nederland. Zij hebben meer dan honderd gezinnen geholpen bij hun adoptie uit de VS. Als ze in Nederland zijn houden we meestal picknick met z'n allen in Oud Valkeveen.

We willen natuurlijk een aantal leuke dingen gaan doen in New York. Naar het Vrijheidsbeeld, Central Park, Musea en we willen met de fiets over de Brooklyn Bridge.

1. Oma Keppel:
    27 april 2013
    Hartstikke leuk om alles te weten Veel liefs en kusjes van ons
  2. Elena:
    27 april 2013
    dankje wel oma hoe gaat het met brammetje ???

veel liefs van ons
    robert nathalie john en elena xxx
  3. Alda:
    27 april 2013
    Goede vlucht en heel veel plezier met z'n 4tjes!!!
    @ Elena: Noa vond het super gezellig dat je er was wn. Ze zal je missen
  4. Mechteld:
    28 april 2013
    goeie reis! en we zorgen goed voor de beestjes!
    bedacht me zelf ineens......... dat we ook een hamster hebben....die moet maar even bij iemand logeren! ik ben benieuwd naar jullie verhalen en de wijn drink ik nog lekker op!
  5. Elena:
    29 april 2013
    hey lieve noa en de rest we zijn goed aangekomen en zijn nu in ons hotel de reis duurde lang bij jullie is het nu al 12:00 bij ons is het 6 uur s"avonds NOA ik mis je xxxxxx elena
  6. Elena:
    29 april 2013
    beste Mechteld bedankt dat je voor onze lieve konijntjes past veel groetje van de family borghuis
  7. Oma Keppel:
    30 april 2013
    Met Bram gaat alles goed ,hij voelt zich al helemaal thuis ,eet goed en slaapt lekker op de bank in de kamer.
    Veel liefs en kusjes voor allemaal en heel veel plezier .
    Opa en )Pma Keppel
  8. Juf leonie:
    2 mei 2013
    Hallo daar!

Wat spannend allemaal! geniet ervan!
    Als ik weer naar school ga, dan zal ik de kinderen uit de paarse groep op de hoogte houden van jullie avonturen!

Veel plezier!
    juf Leonie